Så bokar du dina föreläsningar

Bokning av föreläsare

Bokning av PS18:s föreläsningar, workshops och övriga aktiviteter är möjligt från och med den 31 mars klockan 12.00 (för volontärer öppnar bokning en vecka tidigare – vill du vara volontär väljer du det alternativet när du köper din biljett). Bokningen sker genom en länk som du får i ett mail skickat till den mailadress du angav när du köpte din kongressbiljett. För största möjlighet till att få plats på de föreläsningar, workshops och övriga aktiviteter som du vill gå på under kongressen rekommenderar vi starkt att boka så snabbt du kan, vissa platser tar slut väldigt snabbt.

Vid bokningen bokar du de föreläsningar du vill gå på under lördagen, den 5 maj. Det finns fyra pass av föreläsningar och du bokar en föreläsning per pass. Vilka föreläsningar du har att välja emellan finns närmare presenterade i föreläsningspass 1, 2, 3 och 4.

Du bokar även vad du vill gå på under fredagens två pass. Under fredagen varvas studentföreläsningar med workshops och annat spännande. Det du har att välja emellan fredagen 4 maj finns närmare presenterat i föreläsningspass 1 och 2.

Har du inte gått in och valt vad du vill delta i under fredagens och lördagens pass innan 7 april 23.59 kommer du att placeras ut på de föreläsningar som har platser över.