Biljetter och anmälan

Biljetter

Länk till anmälan och biljetter: https://www.lyyti.in/ps18-besokare

Andra chansen! Bokningen öppen igen till onsdag 21 mars 23.59!

Anmälan öppnar 12.00 den 18 februari och är öppen tills 18 mars 23.59. Det är ingen risk att biljetterna tar slut, så en behöver inte stressa! Det som varit tidigare år är att biljetterna till banketten tagit slut, men detta år har vi 750 platser! Det är först när en ska boka föreläsningar som en behöver vara snabb, eftersom det finns begränsningar på hur många som kan komma på respektive föreläsning. Se mer om det på Så bokar du dina föreläsningar.

Vad kommer det att kosta? Det beror på om en vill ha plats i sovsal och/eller vill gå på banketten på lördag kväll - vilket vi starkt rekommenderar! Det kommer bli den största banketten hittills, så det kommer bli en rejäl fest!

Siffrorna lyder som följer: Medlemskapet i PS (obligatoriskt) kostar 200 kronor, 80 för kongressen, 125 för

sovsalsplats under två nätter, 250 för banketten och 20 kronor för lunchsallad. Totalt max 675 kronor.

Vill du hjälpa till att göra PS18 Göteborg möjligt? Vänta med att anmäla dig här: Läs istället mer om vad det innebär på vår funktionärssida och anmäl dig sedan via vår förmånliga funktionärsanmälan!

Super-officiellt skissförslag till PS18s biljettlayout.

Kreatör: Victor Abrahamsson.